Dobrze spasowany mechanizm wykorzystujący 5 łożysk kulkowych i 1 oporowe. Gwarantuje to wysoką trwałość przy jednoczesnym zachowaniu płynności pracy.
Dopracowany, estetycznie wykończony kołowrotek z regulacją hamulca na górnej części szpuli.
Precyzyjne sprzęgło hamulca idealnie równo oddaje linkę zarówno przy luźno dokręconym sprzęgle jak i podczas siłowego holu gdy tarcze poddawane są dużym obciążeniom.
Jest to uniwersalny kołowrotek polecany do każdej metody.
SPECYFIKACJA:
5 łożysk kulkowych + 1 oporowe
przedni hamulec wielotarczowy
obudowa i rotor z kompozytu
przekładnia wałka zębatego wykonana ze stali nierdzewnej
duraluminiowa szpula
antysplątaniowa rolka kabłąka
przełożenie 4,9 :1
siła hamulca 8 kg
Pojemność szpuli: 0,28mm/280m ; 0,30mm/240m ; 0,32/210m